raise3d logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lokacije plošč končnih stikal.

 

Izklopite tiskalnik.

Odstranite Z vezje končnega stikala.

Opomba: Postopki zamenjave vezja so podobni za različne smeri. Tu bomo kot referenco uporabili smer Z.
Odstranite kabel na vezju končnega stikala v smeri Z.


Odstranite dva pritrdilna vijaka, označena na spodnji sliki in odstranite staro vezje z ohišjem.


Ponovno namestite vezje Z končnega stikala.
Novo vezje končnega stikala pritrdite na prvotni položaj z dvema prej odstranjenima pritrdilnima vijakoma.

Kabel priključite nazaj na vezje.

Postavitev postelje

Opomba: Ker lahko zamenjava vezja končnega stikala vpliva na višino izhodišča Z, je bolje, da pred tiskom uporabite kalibracijo višine. Za ostali dve smeri umerjanje ni potreben korak.
Dvignite omejevalni zatič Z z vrtenjem spodnjega vijaka v smeri urinega kazalca v nasprotni smeri od zgoraj navzdol.

Vklopite tiskalnik.


Segrejte obe šobi na 180 ℃ ali na temperaturo naloženega filamenta z začetnega zaslona.
Aktivirajte levo šobo tako, da jo izberete v zavihku “Utilities” in izberete puščici navzgor ali navzdol.
V zavihku “Utilities” izberite gumb “Home” v osi Z, da premaknete posteljo v začetni položaj.

Postavitev ekstruderja

Motor izklopite z gumbom “Disable Motor”. To vam bo omogočilo, da boste lahko ročno prosto spreminjali položaj ekstruderja.


Ekstruder premaknite vzdolž palice v sredinski položaj.
Opomba: Pri fizičnem premikanju ekstruderja se ne dotikajte sestavnih delov, ki so izpostavljeni visokim temperaturam. Vse gibe izvajajte prek zgornjega dela ekstruderja.


Umerjanje leve konice

Uporabite merilo (priloženo v škatli z dodatno opremo) in ga namestite pod levo konico.
Za nastavitev višine konice zavrtite velik vijak s palcem, kot je prikazano na spodnji sliki.

Opomba: NE prilagajajte majhnega stranskega vijaka.

Os Z postavite v izhodišče in preverite novo višino z merilnikom.
Pri vsaki nastavitvi ročice je treba nastaviti višino.

Opomba: Prilagoditve je treba izvajati postopoma. Spremembe višine NE bodo vidne, dokler se ne vrnejo na cilj.

 

Vir: Raise3D.